Deepedition AB

Jag inser att jag inte skrivit om det kanske största som hänt på länge. Vi spelade in en podd om det.

Sedan i december är jag anställd, jag arbetar numera som Social Media Responsible och Performance Marketing Specialist på SEB.

Mitt företag går över till att vara ett sidoprojekt inriktat fortfarande på digitalt men mycket bredare.

Det är en stor förändring – i samma nivå som när vi valde att förändra Social by default pga att Sarah hade fått jobbet som Head of Social på SKF.

Jag kommer, vanligtvis tillsammans med Sarah fortsätta undervisa och i vissa fall föreläsa – allt under paraplyet Social by default – där fr a vår pod är själva navet. I övrigt kommer det snarare handla om andra saker som inte nödvändigtvis har med pr att göra.

Så mitt företag har nu bytt namn. Jag ditchar ”DigitalPR” och numera heter företaget Deepedition AB. Jag fortsätter att använda den gamla logotypen åtminstone ett tag till. Sen får vi se om min ”hus-designer” Sarah Larsson Bernhardt kommer på nåt nytt :)

Det kommer också innebära att den här sajten kommer att bli än mindre använd och även i sinom tid byta url från digitalpr.se till Deepedition.se. Deepedition.com kommer fortsätta vara min privata blogg.

Följ gärna mig på Linkedin där jag med jämna mellanrum uppdaterar intressanta saker runt sociala medier, lyssna på vår podcast Social by default.

Tack för de här åren.

/Deeped