Kategorier
Deepedition DigitalPR

Att göra sociala medier mer effektivt för småföretagare

Jag har precis släppt ett nytt erbjudande: en möjlighet att få en audit, coaching och ett antal konkreta tips och actions för att jobba mer hålbart och effektivt med sociala medier som småföretagare.

Det hela har egentligen två startpunkter:

  1. Jag gav en sån här sak i pris på mitt BNI. Insåg att det var värdefullt för den som vann och att det var görbart som arbetssätt utan att behöva kosta jättemycket.
  2. Jag sitter ofta med soloprenörer eller småföretagare som skamset försöker pick my brain väl medvetna om att de inte har råd att jobba med mig i normala lägen.

Så jag valde att paketera ”priset” och sätta ett överkomligt pris på erbjudandet. Paketet innehåller:

  • Audit och research. Närvaron blir genomlyst och utifrån det kan jag dra ett antal slutsatser, insikter och göra ett antal förslag, tips och actions.
  • Coaching-session. Att sitta och gå igenom vad jag sett, vad man behöver göra både i att förbättra, förändra och addera är nödvändigt. Drygt en timme kan, med rätt inställning, innebära ganska stora positiva förändringar.
  • Dokumentation. Att få en kortare dokumentation med viktiga actionpoints innebär att man kan gå tillbaka till det är värdefullt. Det ökar värdet på investeringen.

Erbjudandet är till för soloprenörer och riktigt små företag som sitter på en sida/ett konto på säg Facebook, Instagram, Linkedin eller för de som både har en sida och själv är aktiv på Linkedin.

Är du intresserad av att boka en coaching med mig eller veta mer om paketet så finns allt om detta.