- Why you shouldn’t join every conversation about your brand online | Social media agency London
- Marknadsföring på Facebook – 5 frågor & svar
- Sarah Palin Learns a Lesson About Social Media’s Long Memory
- Spinn’s Daily Smurf Tips
- Rör inte min Twitterelit
- ShopSocial locks down $1.2M for “commerce as a social service” | VentureBeat
- IKEA – Midvinterrea, REA med robotar?
- Heineken: Social Networking since 1873
- SkandiaMäklarna
- Hålla föredrag handlar om att hitta artisten i dig
- När reklamare bygger hus
- Ny organisation vässar utgivningen på TT – publish.
- CES 2011: Konsumentelektronik är uppkopplad mot nätet
Här uttrycks en mycket försiktig inställning till att engagera sig i diskussioner online.
En fingervisning men knappast ett regelverk. Det handlar mycket mer om kontext och relevans än att kvantifiera.
Bra case: tänk efter före. Allt finns kvar någonstans.
Raktigenom bra tips från Doktorn.
En bra text och intressanta kommentarer. Läs och tyck till.
Social commerce är stort redan och växer sig större och större. Snabbt är vi på väg mot en situation där få företag kan undvika att hitta sätt att konvertera till ett socialt shopping beteende.
Kan inte annat än att hålla med.
Briljant och så on brand. Smart reklam.
Mycket bra exempel på när appar är mer än Angry Birds och ipad inte bara en ”läsplatta”
Så många bra tips.
Än en gång gör han det den gode @anjogbg. Jag höll på att garva läppen av mig. På pricken på pricken. #gbgftw
TT försöker hänga med i svängarna. Kommer de att lyckas?
En liten genomgång av CES och vad vi såg.