- Five Things We Should All Do In 2010
- The Importance Of Being Earnest With Your Content
- Facebook’s privacy approach may be about innovation, but is it responsible?
- What every mass marketer needs to learn from Groucho Marx
- Han ska lära sossarna twittra
- Färre och färre lägereldar
- Sociala kunder kräver social kundtjänst
- Modebloggerskorna
- Stort och smått.
- Jag kommer aldrig sluta hata förmiddagar. De urblekta timmarna
- Facebook växer som kampanjkanal | IT | SvD
- Entreprenörer på tillväxt – Internetworld
Mycket bra!
Precis i linje med mina tankar: utvecklingen av sociala medier innebär att vi måste utnyttja de olika medierna utifrån både mediets specifika möjligheter och de målgrupper som använder varje specifikt media.
Facebook går mot öppenhet men frågan är om de användare som är ”vanliga” är med på tåget.
Försök inte att reparera – gå vidare.
Hampus Brynolf är en smartskalle. Sossarna har plockat in ett antal bra folk: hoppas bara partiet förstår att lyssna.
Det här är onekligen talande statistik…
Precis. Sociala medier är inte bara marknadsföring.
Jerry har gjort en genomgång av de riktigt stora modebloggarna. Själv läser jag ett gäng då och då för att hålla koll -precis som Jerry är jag ju inte målgrupp om man säger. Det intressanta i frågan är varför vi fortsätter att prata modebloggare. För flera av de här – och för att inte tala om de som ligger precis under dessa i besökarantal är ju ofta mycket mer livstilsbloggande med personlig touch.
Det är det som måste vara målet i stort och smått.
Brit är med i en artikel som handlar om ett specifikt case och det är ju så: idag försöker politiker ”komma undan” faktum att de måste engagera sig i sociala medier med att det tar tid. För min del blir då motfrågan: har du tid att låta bli?
Det här är framtiden – håll i hatten!