God jul och gott nytt år önskar Deepedition DigitalPR

Det är dags att knyta ihop både årssäcken och tomtesäcken. Det har varit ett intensivt år och det är nästan svårt att inse att förra gången jag önskade god jul så var det som ett annat namn.

Vårens övergång till aktiebolag och byte av namn innebar lite annorlunda fokusering. Och att jag valde att även byta ett av mina förnamn till Deeped.

Jobbmässigt har det varit intensivt med otroligt spännande projekt både tillsammans med JMW Kommunikation och med DDPRs egna kunder.

Jag vill nu önska er alla: läsare, kunder och partners en riktigt god jul och ett gott nytt år.

Jag har valt att ge lite pengar till ett lite udda men för branschen viktigt ändamål: Adland. För de som inte vet vad Adland är så är det en gigantisk webbplats som sedan 1996 samlat reklamnyheter, reklamcase och den reklamfilm som inte finns där är antagligen inte värd att prata om. Åsk Wäppling som alla år drivit Adland är viktig och nu när det behövs pengar för att driva Adland så behövs hjälp. Du kan också pitcha in lite här.

Nästa år kommer att inledas med både tillbakablickar och framåtseende. Glöm dock inte att följa mig på Facebooksidan eftersom jag där hela tiden uppdaterar med nyheter.