- Adland joins the Starbucks Digital Network
- Köksveckan » Arkiv » Fredrik rasar mot Borlänge
- helvetica – Sök på Google
- Staffanstorp tar täten med WordPress, Creative Commons, OpenStreetMap
- Ipad 2 stoppas i Sverige – M3
- Exklusiva twitterflöden?
- Vad händer bortom gilla-knappen?
- Hotels prepare to do battle with TripAdvisor over critical reviews | Mail Online
- Facebook är till salu – på ljusskygg marknad
- När Facebook blockerade mig för pornografiskt innehåll
- Rim och reson om faran med Facebook « Idagbloggen
- ”Känner du igen dem – Fejanbrudarna på speed”
- Evernote Modernizes Web App, Adds Facebook Sharing
- Björn Borg bare butt cheeks prove too much for Facebook who banned their fanpage admin | adland.tv
- Resumé: ”Vi ber om ursäkt”
- Facebook sets up site for ad creatives
Another shade of green ;)
mohahahaha Får väl säga grattis Heimer & Company :)
OMFG!
Coolt!
Snyggt M3. Kolla juristens namn och den här sökningen: http://www.google.se/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=Vastak-Kaisen+K
@tromlov ställer en ganska intressant fråga: ”om jag låser mitt flow [twitterflöde] skulle ni vara beredda att betala för det?”.
Det är en spännande idé. Om vi pratar om behovet av filtrering och att tillgång till momentan nyhetsrapportering så varför inte: att i sitt flöde ha extrem realtidsrapportering; al-jazeera på speed kan även 140 tecken få ett monetärt ROI.
Mycket mycket bra!
Via en diskussion om Reco.se, hotellrecensioner och tripadvisor skickar @nikkelin den här länken och man blir alldeles trött på vissa företag som inte inser vart vi är på väg. Att stämma en sajt där det finns möjlighet att recensera företag istället för att se det som business intelligence och lösa de negativa saker som dyker upp är huvudlöst. De som går med i den här kommer inte finnas kvar i branschen om några år: att stoppa huvudet i sanden och försöka kontrollera konsumenternas berättelser om varumärken är fullkomligt galet.
Den Facebookanställde som sålde sina aktier 2009 ångrar sig nog bittert… Intressant om subprime och second market men jag förstår inte riktigt den smärre överreaktion som finns i artikeln från svenskt håll…
Mer om Björn Borgs problem med Facebooks frigida sätt att se på nakenhet.
Bra skrivet. Det intressanta med undersökningen är att man lyckats skapa rejält med buzz.
Nej. Och jag tycker nog folk borde slippa att recenseras av personer från en kvinnobilaga som själva lever på samma innehåll som kritiseras.
Vårt favoritprogram nummer ett har uppdaterat sitt webbläge.
WTF?!! Är det helt jävla galna på Facebook?
Yeah right… Perfect pitch skulle jag säga.
Intressant. Problemet är nog inte frånvaro av idéer utan för förståelse. Reklambranschen är en sjukt konservativ bransch.