- Djupare in än någon annan (om 30minuter och sociala medieexperimentet)
- Ikea till Ockelbo
- Social Networking Study: Facebook Use Continues to Rise; Brand Participation and Engagement Heavily Welcomed by Social Networkers – Performics Search Engine Marketing Blog
- Bloggarna – inga nya makthavare
- Funny Videos Overtake News in Online Viewing, Survey Finds
- Social networks now more popular than search engines in the UK
- The World Cup’s Social Media Evolution
- Twitter Considers Selling Trending Topics as Ad Space
- Now in Blogs, Product Placement
Svaret är otvetydigt ja. Anna Lindberg har tagit snacket till handling. Oerhört häftigt och bra genomgång på Mindpark.
Börjar inte IKEA bli som Clas Ohlson – fara att man tar undan den inklusiva exklusivitet som finns att ”åka till X” när det nu snart finns i varje stad?
Amerikanska siffror mn mycket intressanta utifrån det faktum att det viktiga är att få människor att använda sociala nätverk: förstå och bli trygga – då börjar många att nyttja dem på fler sätt än som personliga mötesplatser.
Det här kändes som en rätt förvirrad artikel. Hon hade vunnit på att förenkla och faktiskt säga vad det är hon vill säga. Hennes bevis på att ingen bryr sig är – vad? Hennes studenter?
Roligare mer än nyheter för tittare på onlinevideo
Sociala nätverk går om sökmotorer även i Storbrittannien.
Utvecklingen av sociala medier i VM.
Onekligen knepigt att börja sälja trending topics.
Inte bara i Sverige.