- Träna ditt varumärke till framgång
- The best strategy job in the world.
- Will Karen26 please the Cannes jury? It did after all "go viral"…..
- Steak scented billboards – Eau de marketing? Bloom billboard smells of BBQ
- EA launches World Cup game on Facebook
- Honda ties up with Facebook to promote CR-Z
- Kära företagsledare – det handlar om hur ni gör, inte vad ni gör (gästblogg) | Mindpark — Mediebloggen
- Spinns Smurftips #PRofSweden
- Bloggaren Kissie polisanmäld – hänger ut Christoffer, 19, som bög
- Porrfilm
- Vad vill de helst förändra? Hur är man en feminist i vardagen?
- Varumärkesforskare: Har blivit rutinvaror som åker ner i korgen utan att väcka känslor – märke kvitt
- "Få drar nytta av sociala medier"
- "Här är webbens sweet spot"
- The Times låser in hela sajten
- Sluta fokusera på PageRank
- Den digitala klassklyftan
- Resumé: Jan Arbman är död
- The Internet Has Changed Everything – Or Has It?
- I’m On The Jury ›› The Bees Award. The First International Social Media Award Show. — Blog of Ronnestam
Så sant. Läs Jerkers torra korta analys av brand gymming.
Ett drömjobb onekligen och det är samtidigt ett kvitto på att mina tankar som grott redan när jag började prata om integrerat och om det digitala som driver och hur varumärket förändras genom UGC.
Åsk gör en recap runt #Karen26.
Surrealistisk idé
EA struntar i plattformarna och väljer Facebook som social plattform för sitt nya fotbollsspel.
Ett intressant case att följa. Men fortfarande ses Facebook endast som en kanal och konsumenterna blir väldigt mycket ett sorts ”viralt” boskap.
Mycket bra.
Bra tips.
Men sluta nu…
…eller Vita huset-fantast
Blogg- och Facebookfeminister? Shulamith Firestone vänder sig var hon nu är
Bra om varumärken. Att bygga relation kräver mer än en logotyp
Starbucks som nytt exempel? Godmorgon.
Japp.
Grattis de andra tidningarna.
Mycket bra om Page Rank nu börjar diskuteras.
@mildner skriver bra och tar tre exempel. Det finns många fler som inte är tekniska men som ändå påverkar: kön, socioekonomi och utbildning.
En gigant har gått ur tiden.
Ja det har det – men på andra sätt än bara när det gäller marknadsföring och lokalisering: själva grundbulten för hur vi kan mötas har ändrats.
Grattis!