- How Does an Advertising Pro Adapt to New Communication Techniques?
- The Five P's of Social Media–Where Do You Start? | The Ten Commandments Of Social Media | Fast Company
- Third Opinion · Kaos – en tillgång
- Wait a minute. It’s not about engagement after all!
- SXSW: Twitter CEO Launches @anywhere to Tepid Audience Reaction | Epicenter | Wired.com
- The Dirty Secret of Online Communities
- Alliansens digitala fiasko
- "Vi hoppas på ett Folkets guldägg – nästa år"
- Reklambyrå tar pulsen på ungdomarna
- Setting your SEO Activity budget
Well… vi är inte så långt efter amerikanarna alltså :)
Roligt att använda fyra P-metaforiken och ptja… Gammal artikel men stämmer fortfarande. Fr a tror jag att det sista P-et onekligen kräver en hel del kraft idag.
När ordning uppstår spontant skapas en mer intressant synergi av information. Dr Po är något på spåren.
Bloggen som vilken annan sajt som helst? Inte nödvändigtvis. Men jag tror att Grow har en del viktiga saker att komma med men jag tror också att man måste titta på hur man skapar innehållet. Om man inte bjuder in till konversation genom tonalitet och innehåll så är det heller inte intressant att delta i konversationen.
Det känns kanske inte som någon större revolution – men det kommer säkert att bli intressant och skapar en högre närvarograd för Twitter på webben. Onekligen kommer Facebook fundera hur man ska kunna bemöta det här.
Mycket bra. Mycket välvärt att läsa.
Glömde visst att belastningstesta.
Herregud. Komm gör sig mer och mer obsolet och fientlig mot sina egna.
Smart PR för byrån. Nyttan i undersökningen kan nog diskuteras.
Mycket bra. Mycket tänkvärt och solitt upplagt av Jesper. En postning som jag kommer att hänvisa kunder till som frågar varför det kostar pengar…