- Labour MP Derek Wyatt launches new iPhone ’accountable’
- Ryanair Pinocchio campaign prompts legal battle – advertising news
- Vill hålla byrån hemlig
- Endast 7 procent lägger pengar på sociala medier
- Twitter Clients
Open gov på ett nytt sätt. Smart även om jag undrar varför man måste skapa en helt ny app: Twitter har geotaggning och skapar större möjligheter till att fler kan delta.
Ryan Air kommer att tappa luft den dagen O’Leary kastar in handduken. Karln är ett pr-geni. Upprör och ingen gillar honom men får ändå i grunden alltid fram budskapet: Ryan Air är billigast och punktligast.
Det kommer ju säkert att fungera. Blir intressant att se vilken byrå som antingen är så tarv på pengarna eller faktiskt har mod nog att göra reklam för SD. För egen del går min gräns där någonstans – nånstans vill man jobba med ett uns av intelligens i värden och budskap.
Inte något konstigt egentligen och precis som Sylvia Nylin påpekar så är de stora kostnaderna för arbete med sociala medier på ett annat konto: personalkontot. Det är ett spännande år vi går in i och mycket kommer att hända.
18.58% använder webbgränssnittet. Det är mao rätt meningslöst att räkna trafiken över Twitter.com och fundera om Twitter går ner…