- Sociala medier för att korrigera DN-artikel
- Åka på pumpen
- One tweet causes crisis for Vodafone
- Studenter förbjuds blogga om politik
- Om Åsk Dabitch Wäppling.
- I Will Stop Using Social Media
- Vägen mot total dominans
- Vem är din favorit på Twitter?
- The Worlds largest Super Bowl commercial Archive – 38 years – now all embeddable!
- An open letter to my beloved advertising industry regarding Super Bowl ads…..
- Fråga spinndoktorn
Lennart tar avstamp i @jocke och hans citat i DN om ipad och sätter tre bra punkter att tänka på.
Transparens :)
Jag förstår fortfarande inte nyheten. Nån idiot tog fel konto i sin Tweetdeck. Gissningsvis är i det här fallet uppstädningen det som skapar uppmärksamhet. Och crisis management by copynpaste är inte speciellt kreativt
Svår balansgång. Om en blogg är gemensam för en organisation blir det knivigt om den tar för stor ställning. Å andra sidan – i det här fallet borde politiska frågor som berör studentliv och högre forskning vara viktiga.
Allt du behöver veta om Åsk (@dabitch).
Jag håller inte med @walternaslund). Kommer att skriva en postning varför alla som försöker att dissa en term ger mig svårartad allergi
Farlig väg att gå. Fråga aol.
En #ff på idg
Allt i flash. 38 år med Super Bowlreklam. @Adland är unikt.
@claymore och @dabitch ryter till
@drspinn går från klarhet till klarhet i sitt bloggande. Nu svarar han på frågor.