- Case study: Mattel's ecommerce launch gets a boost from interactive video
- Web users now spending 13 hours per week online
- Social Media Today | Social media needs fewer rockstars, and more rockstar ideas
- Framtidsspaning kring marknadsföring
- The Amazing Decade of Communications Technology From 1999-2009
- The logo is not the brand
- My Trend Predictions For 2010
- Swedish Planner salary survey 2009
- Successful Culting of Brands: 10 Easy Steps – A Book Tip & My Reflections
Online-video ger bevisat hög konversionsgrad hos Mattel.
Amerikanska siffror och tittar man på de som presenterats av WII så är vi mer uppkopplade än amerikanerna.
Jag tror precis som Collier att det är viktigt att inte stirra sig blind på vem som är ”störst” men samtidigt: varje utveckling behöver sina fyrar och sina persona som får vara symboler för en utveckling.
Judith skriver intressant.
Varumärken som tidsmarkörer. Kreativt.
The logo is not the brand
Crackunits idéer om nästa år.
Intressanta siffror men sorgliga på något sätt. Vi har uppenbarligen inte riktigt lyckats att bevisa nyttan med planning
Klassisk branding egentligen – men Ronnestam sätter det i ett sammanhang av digital värld