- Resumé: Red Bull-kvinnor i hemlig operation på pubar
- Resumé: Slet i ett dygn – vann 250 000
- DN-medarbetare utsätts för allvarsam lek | Schmolitik
- Kommersiell demokrati – Skillnaden mellan FRA och sociala nätverk. · Mindpark
- Demokratisk revolution i sociala medier – Sverige – www.gp.se
- Det viktigaste som hänt spelandet under 2000-talet är
- Argleton är en mystisk by som finns på kartan – men ingen har någonsin varit där
- Publicerade en debattartikel av en påhittad person.
hahahaha Bill går på den lätta! Herregud. Red Bull är mästarna på gerilla och stuntmarknadsföring. Självklart måste de säga det här – men det här är knappast någon ”en ung överambitiös anställd” kommit på. Det är för övrigt rätt smart även om det rent etiskt är mot varenda WOMMA-regel som finns. Som om Red Bull någon gång brytt sig. Betalar man folk för att hoppa fallskärm från höga byggnader är det här knappast ett lagbrott som rör en i ryggen. Synd att vi har en del branschjournos som inte riktigt sätter saker i sitt sammanhang.
Grattis till Goldfish CRM som vann 24HBC
Schmolitik roar och oroar genom att göra en bra bild över hur nya DN kan komma att se ut.
Mycket bra av Jocke. Jag har skrivit om det i en massa postningar här: http://deepedition.com/samlade-postningar/fra-lagen/
En bra artikel om sociala medier eftersom den inte försöker att teoretisera utan visar med två enkla case vad det kan handla om. The Fair Tailor och Tastecasting. Smart och bra. Mer sånt tack.
Spelen är inte det viktiga? Jag tror att det ändå är en sanning med modifikation. Däremot är det självklart så att spelandet förändrats och att så väl det analoga sociala spelandet (Guitar Hero, Lips, Buzz) som det digitala sociala spelandet förändrat spelmarknaden.
Roande. Lite Harry Potter över det.
Mullbergaskolan är fejk. Intressant att så många ändå gått på det. Är det helt enkelt så att vi går mot en tid där vi inte vet om något kan vara sant.