- Daniel Pernikliski om barn och vuxnas liv på nätet: ”Kan någon döda morsan?” | Barn | Wendela | Aftonbladet
- Mats Bergstrand till JKL: "Pr-byråer stärker demokratin" – Dagens Media
- Bygg kampanjsajter med WordPress | qvister
- Ideas for Hotels and Hospitality
- Who spreads your word?
- Japanese ad giant Dentsu posts 23% rise in quarterly net profits
- Hur skall man ha tid till alla sociala medier?
- Nyttan med sociala medier i skolan
- Twitter’s platform shortcomings
- What’s for lunch today, Twitter?
- Sex snabba tips för att få din tråkiga produkt eller tjänst att synas
- Mobil datatrafik ökar med raketfart
- Hur gör de?
Nej, det är inte 18-årsgräns på Facebook. Det är 13-årsgräns.
Det här är episkt.
Så vackert och så enkelt.
Jag förstår inte heller varför hotellen inte utvecklar fler mervärden.
WOW förklarat på ett enkelt sätt. Tillsätt sociala mediers nytta som viral spridning och att förstå de tjänsternas demagografiska och psykografiska skillnader så har du framtidens maknadsföringslogik.
Stora fall i omsättning men ändå vinst. Dentsu går som tåget.
Prioritering är själva nyckeln.
Att vidareföra kunskap man har och skapa konversationer även i pedagogiken.
Scoble hänger sig åt rejäl Twitterbashing samtidigt som han avlägger en bredsida mot Nambu som stänger URLkortaren tr.im.
Få barnens lunchmeny via Twitter. Enkelt smart och innovativt
Bra sammanfattning över saker som vi pratat om i flera år nu i våra föreläsningar.
Hoppas leverantörerna inser detta.
Intressant vinkel på Flashback