- The most important person in social media doesn't exist…yet
- Nimble Report A Razorfish report on publishing in the digital age
- 10 companies that treat you right: No. 1: Amazon is like your own personal shopper – MSN Money
- Why Images Are Vital To Modern Blogs
- Advertising Spending Will Grow, Report Says, But Not Until 2011 – Media Decoder Blog – NYTimes.com
- 25 Digital Media Questions Marketers Need to Answer – ClickZ
- Välkommen till Bokprat! « Bokprat
- "I Like Your Comment"
- Peter blir uttråkad av sociala medier
Enligt Adam behövs det en katalysator mellan de olika byråfunktionerna i större organisationer: för att få dem att tala med varandra, fokusera på integration etc. Kunde inte sagt det bättre själv.
intressant rapport som knappast är möjlig att läsa i det format som det kommer i på nätet. Snacka om majorfail i att istället för att arbeta med ett format som är internetty lägga upp en ordinär trycksak made digital…
Amazon bäst på att ta hand om sina kunder enligt MSN Moneys undersökning.
Mjäe… jag tror iofs att bilder är viktiga och bra att använda i bloggar men Shutterstock skriver extremt mycket i egen sak – och deras argument känns nästan ibland konstruerade för att passa in deras affär istället för att vara de facto.
PricewaterhouseCoopers har gjort en approximering av reklaminvesteringar under fem år framåt och vi kommer inte att nå breakeven gentemot de siffror som vi gick in i 2009 med förrän 2014. Då kommer också att onlinedelen av kakan ha gått om tidningsannonseringen. Jag har svårt att tro att det sistnämnda verkligen kommer ta så lång tid.
Cohen är så bra på att punkta ner saker enkelt och koncist. Det här är en oerhört bra lista för att förstå både komplexiteten och möjligheterna. ”Marketers” måste här ses som både köpare och säljare.
Oerhört cool idé – itereringen är det som är allra mest spännande som tanke.
Facebook lägger till ”Gilla” även för kommentarer. Deras arbete för att skapa mängder med rekommendationer fortsätter. Spännande – var tar det slut?
Han är lite söt vår Studioman :)