- Vodafone gained Twitter followers after bad tweet
- #melfest med livetwitter via text-tv är historiskt och dumt
- How Your Biometrics Can Make Super Bowl Ads Better
- Athletes Confused by Olympic Social Media Rules
- Facebook dominates UK mobile use
- Low Quality Offensive Ads Degrade the Web Experience
- Create Pages in Blogger
- Six Years of Making Connections
Säkert är det många av oss sociala medieexperter som börjat följa ett case :)
Brit tycker till om Twitteranvändandet på Melodifestvalen. Tyvärr tycker jag det snarare handlar om en fara för sociala medier: helt klart visar det mest meningslöshet.
Allt för att till slut hitta The holt grail of Neuromarketing
Fler och fler exempel nu där gamla regler möter och hamnar i konflikt med sociala medieanvändandet.
Facebook äger mobila webben i England.
Mycket bra om hur vi ser, trots möjligheterna att arbeta med att sända rätt info till rätt mottagare, att många väljer att göra riktigt dålig reklam på sociala nätverk. Fortfarande gäller att man behöver någon som kan kommunikation och som förstår att skapa den på ett sätt som konverterar.
Blogger har lanserat statiska sidor.
Sex år Facebook.