- 25 logos with hidden messages – Amazing Graphic Designing tricks! | Graphic Design Blog – An Ultimate Resource for Graphic Designers
- a tiny thread
- Resumé: Lill-Babs lyfte NetOnNet
- Norway condemns Suu Kyi conviction – on Twitter
- Social hype 2.0? | Internetionalisering
- Till Rolf van den Brink, krönikör på Dagens Media | The Brand-Man
- WOW: Google to Launch a New Version of Google Search
Det här är riktigt coolt. Kolla in kända loggor och hur de faktiskt har mening i sig. Om man tittar. Jag har faktiskt, skam att säga, missat FedEx-pilen.
Ta Onelinr och koppla med Twitter. Avskalat och ett … forum. (via diverse bubblanpersoner)
Det finns en intressant integration i det här. Och faktum att man ökar kännedom med en kampanj som kostar mindre – det är tungt. Jag spår en jävla massa GPS-röster framöver: för reklamare har sällan någon egen idé.
Twitter som opinionsbildning.
Judith Wolst har en egen röst som alltid är lika spännande. Mycket lateralt, mycket inspirerande och utmanande att tänka efter.
Micco går head to head med RvdB och hans försök att misskreditera Mindpark bloggteamet.
Google satsar på realtidssök med en ny arkitektur och uppgradering av hela söket. De har onekligen fått lite fart utifrån den utveckling som skett både med Bing och runt Twitter som sökmotor.